سید احمدسید احمد، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دو تا مغز بادوم

عبادت...

1390/12/2 21:22
444 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پيش حديثي از پيامبر عزيزمان شنيدم كه خيلي رويم تاثير گذاشت

از آنروز كار كردنم توي خونه خيلي فرق كرده و واقعا هر كاري انجام ميدم با نشاطه و...

خوب اول حديث را بگم بعد بقيه اش را تعريف كنم

پيامبر عزيزمون ميفرمايند:

زني كه با دو دستش گندم را آسياب ميكنه به ازاي هر دانه گندم كه آسياب ميشود خداوند براي او حسنه اي مينويسد

خوب مصداقش توي زندگي الان ما همين برنج پاك كردن و هزار ويك جور كار ديگه كه توي خانه ميكنيم

اگر كارهاي خانه را از اين نظر نگاه كنيم كه مثلا با غذا پختنمون يك گام به خدا نزديك شديم و كار خوبي انجام داديم چقدر توي روحيه مون اثر ميذاره و بهتر انجامش ميديم

حالا منم همين جور شدم و از صبح با نشاطم براي انجام كارهاي خونه

خلاصه روي من كه خيلي اثر گذاشت ...

اميدوارم هر كي اين روايت را ميخونه براش مفيد باشه

راستي خواهر جونم خسته نباشي از اثاث كشي

خدا قوت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان نفس طلایی
2 اسفند 90 22:29
سلام عزیزم واقعا روایت قشنگی بود بهم انرژی و امید داد مرسی
فرناز مامان رادین
3 اسفند 90 23:48
سلام چه حدیث جالبی مرسی
عارفه
6 اسفند 90 11:51
ممنون از حدیث ممنون از اینکه پیشم اومدید
مامان نفس طلایی
6 اسفند 90 15:12
نرگسی
6 اسفند 90 19:15
سلام .. مرسی عزیزم .. از اینکه میایییییییییی.. زودی برمیگردمممم ..
بابای مهرسا
6 اسفند 90 19:18
سلام ممنون که به وب مهرسا جون اومدید خوشحال شدم وبتون عالیه عالیه
الهام مامان رامیلا
7 اسفند 90 0:30
سلام خانم خانما پس من خیلی عبادت میکنم آخه من یکمی هم وسواس تمیز کردن دارم دیگه


مامان حنا
7 اسفند 90 1:42
سلام عزیزم خدا احمدجونو براتون نگه داره چه حدیث قشنگی بود بدجور به دلم نشست معلومه خیلی با ایمانید وبلاگتون رو به جهت خوبی خودتون وایمانتون پسندیدم موفق باشید
فاطمه سادات
7 اسفند 90 13:42
سلام ممنون که سر زدین عکسای بچگی خودمو گذاشتم دوست داشتید بیاید
مامان یاس
9 اردیبهشت 91 0:33
سلام خیلی خوشحالم که به وبلاگ شما اومدم ازاینکه سرزده مهمون شدم ببخشید من شما را دعوت میکنم بیاین خونه وبلاگی ما آخه یه رفتی اومدی هم داره اگه حرفی هم داشتید به گوش هستیم یازهرا صلوات