سید احمدسید احمد، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

دو تا مغز بادوم

مهربان من

1390/12/13 17:11
510 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتي ميشد دلم هواي مشهد و زيارت كرده بود اما برنامه هامون براي رفتن جور نميشد

روز 2 شنبه صبح بود كه دلم حسابي باراني بود و ...

نشسته بودم پيش خودم حساب كتاب ميكردم كه كي سرمون خلوت ميشه و ميتونيم بريم مشهد

هنوز چند ساعت نگذشته بود كه يك سفر مشهد برامون جور شد

بااينكه خيلي كار داشتيم همان 2 شنبه شب راهي شديم و  زديم زير همه كارها...

ممنونم امام رضا امام رئوف و مهربان من كه چه زود نداي دلم را اجابت كردي

من تازه از بهشت برگشتم جاتون خالي...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
13 اسفند 90 19:00
وای عزیزم زیارت قبول منم خیلی دلم برای اقاجون تنگ شده خوش بحالت
رادین
25 اسفند 90 16:13
وای تبریک میگم زیارت قبول باشه خاله جون


مامان ريحان جيگر
25 اردیبهشت 91 11:00
زيارتت قبول عزيزم. ايشالا هميشه به زيارت