سید احمدسید احمد، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

دو تا مغز بادوم

یک حرف قشنگ از طرف احمد برای مامان و بابای خیلی مهربان

1390/8/22 9:34
317 بازدید
اشتراک گذاری

خدا جونم سلام

من احمد کوچولو هستم البته لازم به معرفی نیست چون من را خوب میشناسی

آن روزها که من کوچک بودم اگر مهربانی شما در حقم نبود هیچ وقت این قدر خوب و سالم بزرگ نشده بودم

اگر بزرگی و مهربونیت نبود خداجون

برای بزرگ شدنم دو تا فرشته به من توی زمین نمیدادی که مراقبم باشند البته توی این دنیا به این فرشته ها میگن مامان و بابا

امروز میخوام یک دعای قشنگ برا ی مامانم و بابا جانم بکنم

خدا جونم ابهت و بزرگی مامان و بابایم را در نظرم مثل بزرگی یک پادشاه قدرتمند قرار بده

عطوفت و مهربانی من را نسبت به مامان و بابایم  مثل مهربانی یک مادر مهربان قرار بده

گوش دادن به حرفهای آنها  و مهربانی در حقشان را شیرین تر از خواب در چشم های آدمی که خیلی وقته نخوابیده  و توی دلم گواراتر از یک شربت خیلی خنک برای آدمی که خیلی خیلی تشنه است قرار بده  

البته این دعاها را من از امام سجاد جونم یاد گرفتم

از صحیفه سجادیه و دعای در حق پدر و مادرشان.

خدا جون روی ماهت را میبوسمماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان مريم
22 آبان 90 10:48
پيشاپيش عيد سعيد غدير رو به تو سيد كوچولو و بابا و مامانت تبريك مي گم


عيد شماهم مبارك ممنون كه به ما سر زديد
سوده
22 آبان 90 12:42
ممنونم خاله جون گلم ........و من از خدا تشکر می کنم به خاطر خاله جونی مهربون مثل شما که به من عطا کرده ..دوستتون دارم


قابل شما را نداشت عزيز دلم